فتوشاپ در زمان ناصرالدین شاه !

  ( فتوشاپ نسخه 0.63 مرتبط به 20 سال پیش )

نکته جالب اینجا است که شکل بعضی از ابزار ها تغییر خاصی نکرده است ! :p

15 پاسخ

  1. اووووووووووووه
    اون موقع من ني ني بودم!

    پاسخ : اون موقع من نی نی هم نبودم
    ممنون که سر زدی

  2. خوب بود

  3. خوب 20 سال پیش که زمان ناصر الدین شاه نمیشه! زمان حکومت ننگ جمهوری اسلامیه!

  4. fotodhpe zamane korosh kabiro nadari ??

  5. زیبا بوده اون موقع 😀

  6. برای بعضی‌هاکامپیوتر بصورت بت‌ دراومده(والبته صنعت بسیارمفیدی هم هست)ولی به گذشته توجهی ندارن چون فکر می‌کنن آنچه حالا هست ازهیچ بوجود اومده. شاید گشتم مدرکی پیدا کردم که نشون بده زمان کورش کبیرهم فتوشاپ بوده! یه جام با تصویر متحرک هست مال 5 یا6هزارسال پیش که تو شهرسوخته پیدا شده، فرصت شد نشونش می‌دم. بهرحال کامپیوتررو مااختراع نکردیم ولی بعید نیس چرتکه رو ما ساخته باشیم که پدر‌بزرگ کامپیوتره!مدرسه‌ئی که من می‌رفتم مدت‌ها تولید واکس و صابون و لوازم بهداشتی و چیزهای‌دیگه رو به دانش‌آموزا یاد می‌داد. من کار خاص یااختراعی نکرده‌ام که به اون ببالم. اگر امکاناتش داشتم شاید…اما خاطراتی دارم که ممکنه جالب باشد: در کودکی، حدود 60 سال پیش تحت تأثیر اسباب بازی‌های وارداتی که قدرت خرید اون‌هارو نداشتم ماشینی درست کردم با وسایلی بسیارابتدائی که حرکت می‌کرد! سال دوم یا سوم دبستان بودم. بعدها که دستگاه اگراندیسمان بسیار گران بود، سال 40 یعنی 47 سال پیش با قوطی روغن‌نباتی قو، که گرد و مناسب این کاربود، و چند لنز کوچک وبزرگ و لامپ و فیلتر و کاغذ و داروهای عکاسی، یک دستگاه آگراندیسمان درست کردم که عکس‌هارو بزرگ می‌کرد با کیفیت خوب. مطمئن باشید زمان ناصرالدین‌شاه جوان‌های زرنگی هم بوده‌ان که ما چیزهای زیادی ازآن‌ها یاد گرفته‌ایم. اگر حکام عیّاش و سودجو و کوتاه‌فکر به جوانان اجازه‌ی رشد می‌دادند حالا ما حسرت نمی‌خوردیم و پته‌ی هنر غربی‌ها رو تو سر همدیگه نمی‌زدیم. ببخشید طولانی شد.

  7. سلام
    خیلی جالب بود
    ممنون

  8. 😀
    خیلی جالب بود! ممنون

  9. اااا! من اون موقع کلا نبودم:))

    پاسخ : منم همینطور .

  10. 20 سال پیش تحت چه سیستم عاملی بوده که گرافیک داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ : عزیزم آرم (Apple) رو توجه نمی کنین ؟

  11. سلام دوست عزیز باید گفت که شما نرم افزار فتوشاپ رو روی سیستم قدرتمند Apple دارید می بینید و نه DOS هستش نه ویندوز 3.1 اون وقت هم که 98 و 2000 رو XP اصلا نبودن !!
    —————–
    و اگر هم من درست یادم باشد جالب متن زیر رو هم بخونید !!

    اولین نرم افزار نشر رومیزی Page Maker توسط شرکت Aldus برای مکینتاش و معرفی اولین چاپگر لیزری پست اسکریپت از سوی اپل در 1985 تحول عمیقی را در صنعت چاپ و نشر به ارمغان آورد و نشر رومیزی با قیمتی مناسب به کمک مکینتاش . مکینتاش به فروش اعجاب انگیز دست یافت و اپل به جهانین معرفی شد .
    حالا دوستان خاطر ویندوز vista رو زیاد نخوان
    ایمیل من SodaHost@Gmail.com
    Hashempour_8k@yahoo.com

  12. yade dastgahe macintosh LC II man be khair! behtarin dostam!

  13. سلام
    واقعا جالبه

  14. برنامه نویس هم حتما ناصرالدین شاه بوده؟

پاسخی بگذارید

