روند تکامل طراحی آرم شرکت های تکنولوژی

حتما ً در دنیای اینترنت و در زندگی روزانه شاهد لوگوی های بسیاری از شرکت ها بوده ایم . همیشه برای خودم که علاقه مند به گرافیک هستم سوال بوده که چگونه این لوگوها ساخته می شوند؟ . آیا شما می دانید که لوگوی اولیه ی شرکت نوکیا یک ماهی بوده است ؟ و ایا میدانید سیب گاز زده معروف که یاد آور شرکت Apple است درنخست چگونه بوده است ؟1. شرکت

1. شرکت Adobe :

logo-adobe.gif

2. کمپانی Apple :

 

logo-apple.gif

*First Logo : اسحاق نیوتن در زیر درخت سیب نشسته است و قانون جاذبه را کشف میکند .

3. کمپانی Canon :

 

logo-canon.gif

 

4. شرکت Google :

 

logo-google.gif

 

5. کمپانی IBM :

 

logo-ibm.gif

6. کمپانی LG :

logo-lg.gif

7. کمپانی مایکروسافت :

 

logo-microsoft.gif

8. کمپانی موتورولا :

 

logo-motorola.gif

9. شرکت موزیلا :

 

10. کمپانی Nokia :

11. کمپانی Nortel :

12. شرکت Palm :

13. شرکت Xerox :

منبع

 

 

10 پاسخ

  1. چند تای آرم هم من گذاشتم نگاهی بندار
    http://shahnam.wordpress.com/2008/02/23/%d8%aa%d8%ba%d9%8a%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%8a%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81/

    پاسخ : اون سایتی که من این لوگو هارو آوردم مطلب دیگری هم در مورد لوگو ها منتها برای کمپانی های خودروسازی گذاشته بود ، ولی ترجیح دادم پیشرفت لوگوهای تکنولوژی رو بذارم چون به موضوع بلاگم بیشتر میخوره .

    موفق باشی

  2. عالي بود … خسته نباشید .
    ———
    http://www.SorenPhoto.com
    اولین و بهترین وب سایت عکس ایرانیان

  3. سلام
    وبلاگ خوبی دارید گام های موفقی برداشته اید
    انشا الله همیشه موفق باشید
    راستی من هم در همین مورد در وبلاگ ام مطلب زده ام می توانید در نظر بعدی لینک اش را ببینید

  4. راستی خوشحال می شوم با وبلاگ خوب شما تبادل لینک کنم
    منتظر شما هستم
    به امید دیدار

  5. سلام و خسته نباشید

    حاج حسینی هستم.روز شنبه ( امروز) شرکت مانی فن خاورمیانه با موضوع بازاریابی و فروش ماشین آلات راهسازی و ساختمانی از طریق وب سایت را ثبت کردم.نیاز به طراحی لوگو با ویژگی پیشرفته بودن،نشان دهنده نوع کار شرکت،ساده بودن، سرعت عمل،بازاریابی الکترونیکی و قیمت مناسب دارم.در ضمن می خواهم که ،ممنونم اگر پاسخ دهید.
    با احترام
    09121344770

  6. kheyli jaleb bood

  7. جالبه ! وبلاگ بسیار خوبی داری !

  8. باحال بود . اينا رو از كجا مياري بلا ؟

  9. سلام،
    وبلاگ جدید و جالبی داری،من تازه یه شرکت ثبت کردم میخوام یه آرم خوب طراحی کنم، نرم افزار یا سایتی مرتبط میتونی به من معرفی کنی؟ممنونم.

    پاسخ نویسنده :

    سلام , ممنون لطف دارین شما 🙂
    به نظرم بهترین نرم افزار برای اینکار Adobe Photoshop باشه , برای سهولت در کار ِ تون میتونید طرح ها و لوگوهای اماده با فرمت PSD رو تهیه کنید و برای الگو برداری , ویرایش و همچنین برای یادگیری تکنیک های طراحی به کار رفته ازشون استفاده کنید و برای ایده هم ده ها لوگوی مشهور هستش که میتونه بسیار مفید باشه ..
    موفق باشین و امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم .

    یا حق

پاسخی بگذارید

