P30Download !

 برام خیلی جالب هست در این چند روزه که با ثبت دیگرفا به جمع وردپرسی ها پیوستم ، به تعداد بازدید های جالبی رسیدم  . از آن نظر که من در وبلاگ قبلی بعد از 3/4 ماه تلاش 100 بازدید کننده  داشتم  ( که البته بیشترشان از موتورهای جستجو راهبری شده بوند و به همین خاطر نمیتواستم به آنها دل ببندم ! ) ولی حالا در دیگرفا در روزی توانستم به 960 بازدید دست پیدا کنم . من در فعالیت وبلاگی قبلیم خود را در مورد موضوعی خاص و بسته به نام » بازی » محبوس کرده بودم و اما حالا در مورد LifeStyle , It, Technology مینوسیم  و خواهم نوشت . این طور برایتان بگویم که نوشتن در مورد خاصی بعد از مدتی حوصله تان را سر میبرد و آنجاست که دیگر از وبلاگ نویسی لذت نمیبرید ! .

امروز که آمار وبلاگ را چک کردم بعد از دیدن میزان بازدید، لینک هایی که به مطالب من راهبری شده بودند را می دیدم که لینکی توجه من را به خود جلب کرد که برایم هیجان انگیز بود . سایت P30Download در لینکدونی معروف خودش مطلب مربوط به جلوگیری از سرماخوردگی ، من را گذاشته که تا به این لحظه 431 کلیک را به این اینجا روانه کرده است .

p30dl.gif


یک پاسخ

  1. مبارکه 😀

    پاسخ : حالا همچین هم نگو ، مردم فکر میکنن مایکروسافت بهم لینک داده !

پاسخی بگذارید

