سلام ، دیگرفا !

سلام

میخواهم دوباره شروع کنم و از نو بنویسم اما ایندفعه من یکم فرق کردم دیگه مثل قبل پیج رنک و بازدید برام خیلی مهم نیست و چیزی که در درجه اول مهمه اینه که یه چیزی منتشر کنم و از این طریق در دنیای بزرگ نت ابراز وجود . چند روز دیگه سرویس adsl ام راه می افته و اولین پست جدیدم رو در اولین روز اشتراک Adsl خواهم داد .

از این به بعد در مورد همه چی مینوسم چون وقتی آدم متنوع مینوسه هم حوصله خودش از یکنواختی مطالب سر نمیره هم اینکه مخاطبان متنوع تری جذب میکنه و من این هدف رو دنبال میکنم .

به امید اینکه بتوانم همیشه بنویسم !

2 پاسخ

  1. تبریک
    من که کماکان منتظرم

پاسخی بگذارید

