با کمک این گجت سی دی هایتان را غیر قابل بازیابی کنید

ممکن است شما هم اطلاعات خصوصی و مهم  خود را در سی دی یا دی وی دی ذخیره کرده باشید و بعد از مدتی تصمیم به پاکسازی آن بگیرید .حال چه میکنید؟ خوب اگر اطلاعات محرمانه و مهم باشد دور انداختن میتواند سهل انگاری بزرگی برای شما باشد . برای همین باید قابل اطمینان ترین راه را برای پاکسازی  انتخاب کنید . در این مقاله  با گجتی آشنا می شوید که خیلی راحت و سریع اطلاعات شما را غیر قابل بازیابی می کند .

با کمک این گجت که از طریق USB به کامپیوتر وصل می شود به سرعت می توانید اطلاعات خود را غیر قابل بازیابی کنید . طرز کار این وسیله به گونه ای که ابتدا سی دی یا دی وی دی مورد نظر را در محل مخصوص روی گجت قرار می دهید سپس آن قسمت شروع به چرخیدن کرده و همزمان 3 تیغ در هر چرخش خطوط منظم  دایره واری روی CD/DVD می اندازند . این گجت تنها در عرض 5 ثانیه کار خود را به انجام می دهد و سی دی را کاملاً خط خطی میکند . این محصول به اندازه ی خط خطی کردن روی 100,000 لوح فشرده کار می کند .قیمت این وسیله 27$ است .

انرژی : 5v,500mA

ابعاد : 60 x 120 x 50mm

وزن : 130g

طول کابل : 50cm

15 پاسخ

  1. فکر نمی کنم برای اینکار نیازی به وسیله خاصی باشه
    من یه پیچ گوشتی تویه کشوی میزم دارم، با اون حسابی از خجالت سی دی در میام، بعدش هم بدون اینکه از روی صندلی بلند بشم، سی دی رو به سمت سطل آشغال شلیک می کنم که البته به خاطر شکل خاص سی دی، معمولا نمی افته تویه سطل آشغال!
    واقعا حیف نیست 27 هزار تومن پول خرج این وسیله کنیم؟؟

  2. من با سمیاده این کار رو می کنم

  3. وسيله: دو دست انسان.
    طريقه استفاده: از دو كنار CD گرفته و با فشار موافق از دو جهت CD را به دو نيم تقسيم مي كنيم.
    زمان: بستگي به فرد دارد. ركورد من 2 ثانيه است.
    قيمت: رايگان!
    ظرفيت تعداد شكستن: بي نهايت. تا زماني كه دست هايتان را داشته باشيد!
    مزاياي جانبي: تخليه عقده ها و فشار هاي رواني.

  4. یک لوله خودکار توی سوراخ سی دی میکنید به سرعت میچرخونید خودش از وسط نصف میشه.

  5. آقا این کارا نیازی نیست یک جا خوندم که میشه با سی دی دمبل درست کرد خوب به جای شکستن باهاش دمبل بسازین ورزش کنین یکم برو بازو بیارین

  6. دقت بفرماييد كه اطلاعات در آخرين لايه لوح فشرده ذخيره ميشود و اگر كسي بخواهد ميتواند با سايش مجدد لايه هاي بيروني و صاف كردن آنها به اين اطلاعات دسترسي داشته باشد پس توصيه ميكنم پشت سي دي را از بين ببريد

  7. آخه چه کاریه! سی دی رو با دست یا هر وسیله دم دست میشکنیم دیگه!!!! این دستگاه فقط جنبه تزئینی داره واسه سی دی

  8. ای بابا ، با تیغ از مرکز به سمت خارج یه خش تپل بندازین.

  9. شکستن سی دی بهترین کاره
    هم حال میده هم عمرآ بازیابی نمیشه
    البته من از سی دی و دی وی دی های سوخته یا بی مصرف به حای زیر استکانی استفاده می کنم
    هم جای چایی روی میز نمیمونه یا حرارتش آسیب نمیرسونه
    هم جالبه

  10. سلام به همه فقط خواستم تشکر کنم از بابت شوخ طبعی عزیزان.

  11. از نظر من که هیچ چیز نمیتونه چلوی این کار رو بگیره مگر روش خودم :
    1: تمام سیدی رو با یک کاتر تکه تکه کرده ( درست مانند پیاز در سالاد )
    2: حالا باید اونهارو بسوزونید چون باز هم اجتمال بازیافت هست !!!
    3: سوخته هارو جمع کنید و حالا با یک وسیله بسایید و به صورت پودر در بیاورید !!!

    هر سه ی این اصول حتما باید اجرا بشوند تا اطمینان حاصل کنید دیگر حتی گجت هایی که از روی سیدی های شکسته بازیابی اطلاعات انجام میدهند نیز کار نخواهند کرد …

  12. سلام -! اين جا همه در باره خش ميگن !

    اگه كسي ميخواد سي دي هاشو خش گيري كنه بايد چيكار كنه !

    همه اسپري ها ، نرم افزار ها ، خش گير ها ! خمير دندان ها ! همه رو تست كردم اين سي دي مهم من نميخواد باز بشه –

    هر كي ميخواد سي دي هاش غير قابل بازيابي بشه ، بده من بذارم لاي سي دي هاي مهم خودم 😀

  13. سلام اگه سی دیت خیلی مهمه یکبار هم با cdromنو امتحان کن

  14. دوستان من مي تونم اطلاعات سي دي ها رو بازيابي کنم حتي اگر خط و خش افتاده باشه البته غير از روش آقا ايمان که سه مرحله داره ولي اگر خط بندازيد يا از اين سوسول بازي ها قابل بازيافت ( نه 100% ولي تا حدودي ) هتسش
    حتي اگر بشکونيد !!!

  15. قابل توجه آقا ايمان :
    مي‌توني از طريق نرم‌افزارهاي recovery هم امتحان كني
    مثل :IsoBuster
    اگر محتويات سي‌دي مديا باشه اين برنامه برات مناسبه

پاسخی بگذارید

