Showerdrop گجتی برای صرفه جویی در مصرف آب

آب مایه حیات است این جمله را بارها شنیده ایم و به آن ایمان داریم اما باز هم با درک این جمله و اینکه نبود آب میتواند چه عواقبی را برای حیات بشر و کره ی زمین داشته باشد در مصرف آن سهل انگاری میکنیم و آب شیرین و کمیاب که خیل عظیمی از مردم دنیا از داشتن آن محروم هستند را به راحتی هدر می دهیم .بیاییم و درست از این نعمت استفاده کنیم .

ecoshowerdrop

گجتی که در این پست معرفی میکنم Showerdrop نام دارد . با کمک این گجت میتوانید از میزان آبی که برای استحمام تان مصرف کرده اید با خبر شوید تا اگر از حد استاندارد بالاتر بود آن را به میزان مناسب برسانید. میزان مصرف آب  طبق استاندارد انگلستان برای هر فرد معادل 35 لیتر است . این گجت نیز از همین استاندارد پیروی میکند.  و وظیفه دارد وقتی که میزان آب مصرفی ( آب ریخته شده ) از 35 لیتر بالاتر رفت هشدار دهد . قیمت این محصول رقمی معادل 15 یورو است . بیاییم و درست مصرف کنیم .

2 پاسخ

  1. آقا ما لينك داديم
    نه كه تو كار آبيم
    خوشمون اومد

  2. من یک مهندس مکانیک هستم و مدتی است بر روی یک برنامه تولیدی جهت صرفه جویی در آب حمام کار میکنم و فکر میکنم بتوان آن را ثبت و تولید کرد. در صورت تمایل به همکاری به ادرس من email ارسال کنید.

پاسخی بگذارید

