دیگرفا

diggerfa

سلام ، 15 فوریه تولد دیگرفا بود .

امروز 23 فوریه است ، مشکلات کامپیوتر ، درس و امتحانات ، و الویت داشتن یک سری کارها دست به دست هم داد تا دیگرفا 8 روز دیرتر شاهد مطلب تولدش باشد . جرقه ی ساخت دیگرفا و شروع دوباره وبلاگ نویسی از جایی شروع شد که فکر کردم میتوانم همیشه مطالب تازه ای داشته باشم و وبلاگ را به روز نگه دارم . تمام مطالب این وبلاگ اختصاصی است و مطمئن باشید مطالبی که در دیگرفا میبینید مطالبی بدیع است . دیدگاه من نسبت به وبلاگ نویسی در این مدت متفاوت تر شده است . من وبلاگ مینویسم تا مطلبی تازه و منحصر (در بین مطالب فارسی) منتشر کنم  ، من برای آمار بازدید کننده و پیج رنک مطلب نمینویسم .

قصد داشتم در این پست یک سری کارهای آماری انجام دهم ولی به خاطر اینکه یک هفته ای از تولد دیگرفا میگذرد این مطلب جذابیتی که میتوانست چند روز گذشته داشته باشد نخواهد داشت .

برترین مطالب وبلاگ :

best-post

پ.ن : در این مدت مطلبی داشتم با عنوان »  خوشگل ترین دختر دنیا  » که یک ویدئو بود که در آن اجزای صورت چندین سلبریت*ی مونث را ترکیب و مونتاژ کرده بودند . من شاید اشتباه کردم که عیناً عنوان را ترجمه کردم و با این کار باعث سیلی از کامنت های بعضاً واقعاً مسخره شدم ! مثلاً کامنت داده بودند من که پسرم از اینها خوشگلترم ! دختر همسایه ما فلانه ! دوستام به من میگن عروسک ! و این حرفا که این کامنت ها اینقدر اعصابم را خورد کرد که نزدیک بود مطلب را پاک کنم . در نهایت یک خط اضافه کردم که این تیتر نظر شخصی من نیست و فقط یک تیتر معمولی است تا هر کس از گوگل نیاید و از این دست نظرات بدهد ! :دی

پ.ن : واقعاً خوشحالم میکنید اگر برایم نظر بگذارید و دیدگاهتان را نسبت به روند وبلاگ در این یک سال برایم روشن کنید . [ پیشنهاد ، انتقاد ، … ] ( گرچه نمیتوانم انتظار زیادی داشته باشم 😦 )

پ.ن : از اینکه سایت پی سی دانلود مطالب من را بررسی میکند و لینک میدهد بسیار دلگرم    می شوم . و صادقانه بگویم اندک بازدیدی هم که دارم به خاطر توجه و لطف مدیریت سایت
پی سی دانلود است .

3 پاسخ

  1. تولدت مبارک دیگرفا 😀

  2. مبارک باشه مبارک باشه

    پاسخ : ممنون 🙂

  3. تبريك مي گم

پاسخی بگذارید

