معرفی چند پوسته برای فایرفاکس 3

در این مطلب با چندین پوسته ی زیبای فایرفاکس که شاید تا به حال از آنها استفاده نکرده بودید آشنا میشوید .

1.Chromifox

2.Microsoft Office

3.Phoenity Modern

4.FOXSCAPE

5.Flook Theme

6.myFireFox

7.GrApple Delicious

8.Mattahan

9.Modern Modoki

10.PimpZilla

11.Gradient iCool

پ.ن : پوسته ی شماره ی 11 را امتحان کردم و کارم به جایی رسید که مجبور شدم فایرفاکس را پاک کنم و دوباره نصب کنم .
پ.ن : اکثر پوسته های فایرفاکس کم یا زیاد باعث کند شدن آن می شوند .

منبع

8 پاسخ

  1. سلام من فقط با ناسا حال میکنم.یه تم مشکی با حاله این لینکش
    https://addons.mozilla.org/fa/firefox/addon/4908
    اینم عکسش

    البته روی فایر فاکس 3 نصب میشه.یا علی مدد

  2. سلام
    من 11 رو دانلود کردم
    خیلی قشنگه و مشکلی نداره
    فکر کنم باید آخرین آپدیت های فایرفاکس 3 رو نصب میکردی
    ممنون

  3. […] 6.myFireFox 7.GrApple Delicious 8.Mattahan 9.Modern Modoki 10.PimpZilla 11.Gradient iCool منبع rafaello’s Sig: ترفند های فایرفاکس 3 ای خدا دلگیرم ولی ، […]

  4. فقط اولیش و آخریش قشنگ بود بقیش …
    ببخشید ها

  5. من تازه به فایر فاکسی ها پیوستم !!!

    کلا با تم گوگل کروم و تم مای فایر فاکس حال می کنم

    در ضمن اینو هم میگم : این وبلاگ بهترین وبلاگ توی وبلاگ های در زمینه آی تی هستش !!

    ممنون ، به سایت ما هم سر بزنید ، http://www.heratmedia.com

  6. سلام
    حق با شما بود
    منبع مطالبم رو یعنی
    https://diggerfa.wordpress.com/
    در ابتدای وبلاگ ذکر کردم
    همچنین شما رو در پیوند هام قرار دادم

  7. […] + معرفی چند پوسته برای فایرفاکس3 […]

  8. سلام
    اگر بخام یک تم رو ریموو کنم چیکار باید بکنم ؟؟؟

بیان دیدگاه