خوشگل ترین دختر دنیا !

سلام ، یه طراح خوش ذوق 4 هنرمند زن خوش چهره ی هالیوود را انتخاب کرده و از صورت هرکدام جزئی که زیباتر بوده را انتخاب کرده است و بوسیله ی نرم افزاری آن ها را در قالب یکی از چهره ها قرار داده است .

4celeb.gif

از چپ به راست : چارلیز ترون – آنجلینا جولی – کاترین زتا جونز – کایرا نایتلی

تماشای ویدئو

  پ.ن : البته به نظرم به صورت تکی خوشگل ترن ! 🙂

پ.ن : تیتر به هیچ وجه نظر شخصی من نبوده و فقط یک تیتر معمولی است !

49 پاسخ

  1. من كه از اين‌ها خوشكل ترم ( بااين كه پسرم)

  2. ما در حرم سرای خود، ضعیفه هایی بس خوش برو رو تر از این اجنبی ها داریم.

  3. جالب بود
    مرسي
    به منم يه سر يزن

  4. جالب بود ممنون از عکسات ولی به گفته ی دوستمون چرا از اجنبی حمایت می کنید، وقتی خودمون بهترین ها رو داریم؟
    ایران در زمینه ی همه چی خودکفاست!!!!!

  5. @ علی رضا : خب دوست عزیز شما باید بری جای تام کروز و برادپیت رو بگیری ! هالیوود منتظر شماست . موفق باشی

    @ هوشنگ : بر منکرش صد لعنت . ممنون که نظر دادی

    @ lookhollywood : قابلی نداشت . الان میرم بلاگت رو میبینم .

    @ manoelham : شما ویدئو و عکس بده ما منتشر کنیم ….. :)) از نظرتم ممنونم

  6. عكس نيمكت واقعا جالب بود
    كارت عاليه

  7. خیلی جالب بود این مطالب حال وهوا رو تازه می کنه…..

  8. اگه ميخوای دختر خشگل ببينی چند صد درصد خشگل تر از اينا كافيه سرتو از پنجره خونتون ببری بيرون

  9. khoob ke chi

  10. اصلا خوشگل نبودن یه تار موی ایرانیا رو به صدتای این خارجکیا نمی دم

  11. kheyli mozakhraf bood.man az ina khoshkel taram kho ino hame migan biya negah kon kho…

  12. آره . به اینها هم میشه خوشگل گفت .

  13. اين اجنبي ها خوشگل نديدند فكر ميكنند كه اينا خوشگلند.

    آقا خوشگل فقط دخترهاي ايرونه

  14. به نظرم اینها همشون روهم نصف خوشگلی خانم افسانه پاکرو یا لیلا اوتادی رو و……….. رو ندارن

  15. سلام دوست عزیز خوب بود لطفآ به من سر بزن اگه دوست داشتی من رو لینگ کن وبه من خبر بده شماره من 09151494158

  16. برای رسیدن به تو تمامی خاطرات گذشته خودم را به بایگانی ذهن سپردم. اما افسوس.

    افسوس که خط اصلی تقدیر من بر روی جاده های انتظار امتدادی بی انتهاست.

    هنگامی که کبوتر قلبم بر روی درخت عشق آشیان ساخت به خوشبختی در کنار تو ایمان

    آوردم.من کسی را میخواستم که روحی از جنس پران قو و وفاداری شقایق داشته باشد تا

    بند بند وجودش را به آرامش ابدی برسانم ودر این جستجو به تو رسیده ام.

  17. تقدیم به همه عاشقای دنیا

    اولش فکر نمی کردم که دلم رو برده باشه

    يا دلم گول چشای روشنش رو خورده باشه

    اما نه گذشت و ديدم که دلم ديوونه تر شد

    به تو گفتم و دلت از غصه من باخبر شد

    آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشيدن

    رفتن يه راه دشوار واسه هرگز نرسيدن

    می دونم دوستم نداری مثل روزهای گذشته

    من خودم خوندم تو چشمات يه کسی اينو نوشته

    می دونم فرقی نداره واست عاشق بودن من

    می دونم واست يکی شد بودن و نبودن من

    اما روح من يه درياست پر از موج و تلاطم

    ساحلش تويی و موجاش خنجرای حرف مردم

    آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشيدن

    رفتن يه راه دشوار واسه هرگز نرسيدن

  18. acronym title=»»> سلام دوست نازنینم ولی من از اینها خوشگل ترم انو خودم نمی گم ولی دوستام منو عروسک صدا می کنند

  19. @Samira

    سلام
    تیتر نظر شخصی من نبوده، من فقط تیتری که لینک شده بود رو به فارسی تبدیل کردم.

  20. با سلام
    مطالبتون خوب و خوندنی بود به من هم سر بزن

  21. سلام samira خانوم.همین الان یاد یه ضرب المثل افتادم که میگه: مشک آنست که خود ببوید…نه آنکه عطار بگوید

  22. ای ، از اینا بهتر خیلی زیاده

  23. دوستان محترم چیزی به نام خوشگلی وجود ندار به معنای واقعی البته.
    چون دختران از خودشون چیزی ندارن که بگیم خوشگل هستن همش مواد شیمیایی هست که بر سر و صورت خود می افکنند.

    خوشگل آن کسیت که بدون افزودن چیزی به خودش زیبا باشد .
    یعنی یک قیافه عشقی مثله فرشته ها.

    این جور خوشگلی محاله نه ؟
    عیبی ندارد از من گفتن بود.

    در آخر یک تشکر جانانه به اون کسی که شعر آهنگ راه دشوار محسن چاووشی رو نوشته میکنم . سلطان محسن چاووشی.

  24. کاترین زتا جونز

  25. یه دختر همسایه داریم از هر جهار تایشون خوشگلتره

  26. برای همه سلام دارو.سلام به معنای صلح و سلامتی.
    زیبایی مثل همه موضوع های دیگری که در زندگی بشر مطرحه جنبه نسبی و البیته طبقاتی داره و این جنبه طقاتی اون بر سایر جنبه های دیگرش غالبه.در کشور ما که قرن هاست همه چیز از ریخت و شکل اصولی خودش خارج شده وزندگی در قضای اثیری اوهام و کابوش ها و رویا هایی می گذره که با واقیعت پیوندی جز مصیبت هاش ندارن و کلیمه ها معنی و مضمون واقعی خودشون رو در تقعیم و تفاعم بین افراد از دست داده اند و کمتر کسی متوجه این مسخ حیرت انگیز شده ، راستش اینه که باید اول به معماری مجدد جامعه و همه اجرای حیاتی آون منجمله زبون بپردازیم تا بعد بتونم با هم حرف بزنیم و با استفاده از مفاهیم مشترک که برای همه مون داری یک معنا و مضمون هست قضاوت کرده و به توافق برسیم .آره حتی برای مخالفت کردن با هم نیز اول لازمه به توافق برسیم که با هم مخالفیم. اومهایی که ما رو اداره می کنن خوب می دونن که از این سلاح مخرب و مهیب زبان برای ممانعت از وقوع هر گونه توافق و همدلی بین ما که در روی نقشه جغرافیا بخاطر چاهای نفتی که داره یک ملت نامگذاری شده ایم چطور استفاده کنن.با هم حرف می زنیم اما بخاطر تفاوت های بی نهایت مهانی کلنه در در دستگاههای زبانی هر گروه اجتماعی که در جامعه منهدم شده ما تعداد آون به خدا میرست خیچکی حرف هیچکی رئ نمی فهمه م بهمین خاطر هیچ توافقی هم در کار نیست و همه تنها زندگی می گنن تو حبابی که دیگرون ، اون کسایی که خوب می دونن چطور از دانش برای خدمت به شیطان استفاده کنن براشون تراشیدن ، تا یه روز از تنهایی دق کنن و بمیرن و شرشون رو از سر شرکت های نفتی و شریک های داخلی اونها بکنن.خوشگلی برای زحمت کشا، برای اونایی که دنیا رو با کارشون ، با خونشون، با آرزئهاشئن که بجای ملاط لای تک تک آجورایی می ذارن که کاخ های سفید الاهیه رو می سازه یعنی توانایی تحمل رنج بدون شکایت، یعنی سینه های پر شیری که برای بزرگ کردن نو سربازان ارتش کار و بیگاری نیازی یه شیر خشک و سرلاک که کمک غذایی بچه های از ما بهترونه نداشته باشه، هوشگلی برای اونها یعنی انسان کار و سختی ، نه هر کاره هاییکه با به رخ کشیدن اسافل اعضاشون و تحریک مادون ترین بخش عصبی سیستم عصیب طرف مقابلشون به سود آوری و حمافت و ناهشیاری در بازار سرمایه دامن می زنن.این اسطوره های دروغین خوشگلی بیان یه ماه تو قشلاق های بویر احمد کار کنن و شیر بدوشن و سبا بغل شوهری بخوابن که بوی بز و خاک وخون میده و از احساس های لطیف انسانی فقط این رو می دونه که باید جواب تحریک جنسی خودش رو در مادر بچه هاش جست و جو کنه بی هیچ سناریو و گل و عطر و … تا بعد از یک ماه ببینی چی از اونها باقی می مونه. رن، بعنوان مظهر زایندگی و استمرار بقای هستی بشری را باید در ایین جور جا ها پیدا کرد و با تلاش برای ارتقای مناسبات اجتماعی و امحای استثمار مضاعفی که از او می شود زیبایی خیرت انگیز بشریش را آشکار ساخت بهنگام کار، بهنگام باروری، بهنگام زایش و بهنگام کار.

  27. ohaaaah! tarsidi doos dokhtaret titro bebine shaki she? :-p
    movafagh bashi!

  28. آقاييون محترم . خيلي دوست داريد كه عكس دختر هاي ايراني رو تو سايت ها پخش كنند؟ چرا همه نوشتيد كه ايرانيا هز اونها بهترند ؟ اگه بهترند واسه خودشون و خونواده و شوهرشون خوبند . متاسفم . . .

  29. آخه بدبخت خوشگل نديدي كه به اين ميمونا ميگي خوشگل

    پاسخ : همانطور که در انتهای پست اشاره کردم تیتر نظر شخصی بنده نبوده و فقط یک تیتر معمولی است . گرچه بهتره در نحوه حرف زدنتون تجدید نظر کنین .

  30. لطفا وقتشو بیشتر کنین !!!

  31. 20

  32. الهام خشگلترین دختردنیاست

  33. @الهام

    :]

    ….

  34. سلام
    این آدم هایی که من دیدم اصلا قیافه ای نداشتن که بشه اسمش را گذاشت خوشکل.
    اول ذهن مرا مشغول کرد که حتما بیام و این مطلب را بینم
    ولی وقتی امدم واقعا تعجب کردم آخه به اینا هم میشه گفت خشکل؟
    ایرانی ها که از اینا خشکل ترن.
    نکنه شما برای افزایش بازدید از سایتتون این عکس ها رو از توی اینترنت پیدا کردید. و روی سایتتان قرار دادید؟

  35. آخه کجاشون خشگله؟!!!!!!

  36. بابا این بنده خدا نوشته خوشگل ترینهای هالیوود نه جهان اینا اصلا استعدادشون تو یه چیز دیگه است ولی در کل نه خوشگلند نه زشت بابا دلت پاک باشه

    only tom cruise

  37. خارجیها اینجوری می پسندند

  38. پاسخ به امین :

    ممنون امین جان که نظر دادین …

  39. باسلام.مگه اونایی که به جایی رسیدند همه خوشکل بودند.ملت ایران شهید داده.کشته داده
    تا ما آدم باشیم اونوقت میایم اینجا سر چار تا ناموس مردم نظر می ذاریم.به امید هدایت همه ما ایرانیان

  40. mitunest behtar bashe

  41. خوب عزیزان جمع تون جمع فقط منو کم داشتین که اومدم..!

  42. خوب الهام خانوم خوشگل هستین..؟

  43. salam khaste nabashid. man shakhsan anjelina ri kheyli doost daram harchand khodam khoshgeltaram… surry man ghablan ax ye mizo sandaliye tasho ke shabihe ye tokhmemorghe vaghti baste mishe . v vaghti baz mishe ye gharcho az sayte shoma seve kardam hala mikham maketesho besazam va niyaz daram rahnamayim konid ke ba che materiyal ya sazeyi in maketo besam ya aslan makete in mizo sandali ghablan sakhte shode ba chi? kheyli azatoon mamnoon misham age komakam konid..

  44. خوشگتی به ظاهر ادم نیست اما انجلیا جولی وچارلیزترون بد نبودن

  45. سلام ،قشنگ بود آقا وحید. ولی به نظرم از نظر آقایون زیبایی زن به ظاهرش نیست . به نظر خودم زیبایی یه زن رو باید در چشمان او جستجو کرد.موفق باشی

  46. khoshhalam ke nazare shakhsitun nist vagar na fekr mikardam…

  47. @Maryam

    فکر میکردید ، چی ؟ :دی

بیان دیدگاه