معرفی چند پوسته ی مشکی برای فایرفاکس

در این مطلب با چندین پوسته مشکی یا اصطلاحاً Dark (تیره) فایرفاکس آشنا خواهید شد . حتماً در کنار استفاده از این پوسته ها از یک تم مشکی برای محیط دسکتاپ خود استفاده کنید . اگر از تم دارک دیگری استفاده میکنید در قسمت نظرات نام آن را بگوئید تا به این مجموعه اضافه شود .

1.avant.garde.10011:nerom

2.Black Steel

3.Dark Revisited

4.Gradient iCool

5.Midnight Fox

6.Ruler Dark

پست های مرتبط :

+ معرفی چند پوسته برای فایرفاکس3

منبع

+ و معرفی چندین تم مشکی دیگر توسط لایف هکر

7 پاسخ

  1. من مدتهاست از تم NASA NIGHTLAUNCH استفاده می کنم که یک تم تیره و فوق العاده زیبا با انیمیشنهای پرتاب شاتل هست.

  2. آقا به چه زبوني بگم دمت گرم .؟
    ولي فقط يكي شو تونستم اد كنم . نمي دونم شايد هم بشه فقط يكي و اد كرد . اگه بگيد ممنون مي شم.
    بازم مرسي . واقعا مفيد بود . منم نوكر رنگ تيره حالا فكر كن چي شد . واييييييييييييييييييي
    آقا خدا به آرزوت برسوندت

  3. بعد از عضو شدن همش و مي شه گرفت ولي بايد بگم كه ممكنه خطرناك باشه ، در اصل من نمي گم فايرفاكس مي گه حالا هيچكي نيست كه بگه از چه نوع خاك بايد استعمال كنم ؟؟

  4. پوسته های قشنگی بود مخصوصا شماره 4 که من اونو نصب کردم
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7403

  5. به نظر من پنچمیه خیلی قشنگه!

  6. خوب من نصب کردم
    چطوری اجرا منم؟

  7. @amin

    Add-ons > Theme > use theme

    با تشکر

بیان دیدگاه