Mini Hydro ، ساعتی که از مایعات انرژی میگیرد

hydro-clock

اگر شما دنبال ساعت دیجیتال ساده ای میگردید که نگران تامین انرژی آن ( تعویض باتری ) نباشید من به شما Hydro Clock رو پیشنهاد میکنم . ساعتی که فقط زمان و تاریخ را نمایش میدهد و هیچ امکان اضافی ندارد. این ساعت یک نکته جالب دارد و آن انرژی گرفتن از مایعات است . کافیست این ساعت را هر چند وقت  به داخل مایعی مثل آبمیوه ، نوشابه ، قهوه یا آب معمولی انداخته تا Hydro Clock پر شود و دوباره انرژی بگیرد.این ساعت به هیچ باتری نیاز ندارد و از این جهت نسبت به ساعت های دیگر با محیط زیست سازگارتر است . قیمت این محصول 8 دلار می باشد که میتوانید آنرا از اینجا تهیه کنید .

منبع

3 پاسخ

  1. ارزش ندارد ..ظاهرش مثل ساعت های اسباب بازی 2 تومانیه ..ای نابرای قول زدن مردمه ..اگه این و امثال این ارزشمدندند چرا ساعت های 3 میلیونی RADO یا VERSACE یا 7میلیونی های rolex ازاین قبیل چیزها ندارند (البته نه همشون !)
    با تشکر

    پاسخ : دوست عزیز من این ساعت را با ساعت های گران قیمت امثال رولکس که مقایسه نکردم ! گفتم اگه به دنبال یک ساعت دیجیتال ساده هستین Hydro clock گزینه خوبی خواهد بود .

    ممنون که نظر دادین .

  2. هنر یعنی همین که با وجود ساده بودنش خیلی جلب توجه میکنه برای لذت بردن از زندگی باید مغز رو یکم رشد داد تا همیشه هنر رو تو پول و چیزای گران بها جستجو نکنه …

  3. فکر کنم من خونده بودم که مایع مورد نظر باید اسیدی باشه و این یک باتری قابل شارژ داره که با الکترولیت هایی که تو اسید قرار می گیرند شارژ می شه.قیمت آبلیموش فکر کنم از پول باتری بیشتر شه چون بعید می دونم کسی اون آبلیمو رو بعد از شارژ ساعت استفاده کنه مگر اینکه توی مایعاتی که قراره دور ریخته بشن؛ ریخته بشه

    پاسخ : Mini Hydro با هر مایعی انرژی خود را تامین میکند . این مطلب در چندین سایت صراحتاً نوشته شده بود . فروشگاه خرید این محصول هم ذکر کرده :
    Fill it with any liquid – water, juice, milk, even beer – and it will keep accurate time and date displayed

    ممنون بابت نظر

بیان دیدگاه