Canon Powershot D10 ، دوربینی سرسخت از کنون

canon-powershot-d10_size_9

به تازگی کمپانی مشهور کنون ، مدل جدیدی از دوربین های خود را پرده برداری کرد . این مدل جدید دوربینی دیجیتال  و کامپکت از سری PowerShot می باشد که در شرایط سخت دما ، رطوبت و در برابر آسیب های احتمالی مقاومت بالایی دارد .

اگر Canon PowerShot D10 از دستتان افتاد خیلی نگران نباشید زیرا این دوربین تا عمق 10 متری ضد آب می باشد ، همچنین ضد گرد و غبار محیط می باشد . به لطف مقاومت بالا این دوربین تا دمای -10 درجه سلسیوس کار میکند . در کنار همه اینها D10 در برابر ضربه هم مقاوم است و اگراز ارتفاع 122 سانتی متری (1.22متر) به زمین بخورد دوباره کار خواهد کرد .

در کنار مقاومت بالای بدنه ، این مدل لوازم جانبی نیز دارد که آن را مقاوم تر می کند . این مدل دارای لنز 12.1 مگاپیکسلی است و تا 3 برابر قدرت بزرگنمایی اپتیکال و 4 برابربزرگ نمایی دیجیتال دارد و  اندازه LCD آن 2.5 اینچ است .

اگر شما به خرید دوربینی کامپکت هستید که همه جا بوسیله آن  بتوانید به عکاسی وشکار لحظه ها ( حتی زیر آب ) بپردازید ، Powershot D10 انتخاب جالبی به نظر می رسد .این محصول 3 ماه دیگر ( May 2009 ) به بازار عرضه خواهد شد و قیمتی که اکنون برای آن تعیین شده است در حدود 330 دلار است .

d10_586x225

+صفحه اختصاصی این محصول در سایت کنون



مشترک فید دیگرفا شوید : feed1

7 پاسخ

  1. سلام

    مطلب مفید واقع شد.

    لطفا این جمله رو اصلاح کنید

    «این مدل دارای لنز 12.1 مگاپیکسلی است»

  2. سلام دوست عزیز
    بنده قصد تبادل لینک با شما رو دارم و بنا بر آداب معاشرت دنیای سایبر ابتدا بنده شما رو لینک کردم.اگر شما هم مایل هستید بنده رو با عنوان «دنیای عکس بدنسازی» لینک کنید.البته میدونم خیلی موضوعات ما با هم متفاوت هست ولی به هر حال اگر نخواستین به بنده اطلاع بدین.
    با تشکر

  3. مطلب خوبي بود اگر زومش 3xنبود و 12 x بود صد در صد ميخريدم قيمتش هم خوبه فكر كنم حدود چهار صد تومنه ولي زومش كمه باتشكر .www.cgcult.com

  4. به نظر من برای افرادی که کار حرفه ای عکاسی نمی کنند خوبه

  5. اگه ال سی دی آن 2 و کوچکتر بود مصرف باتری به مراتب کمتر داشت.
    از نویسنده خواهش می کنم به ایمیلم جواب این سوال را بدهند :
    منظور از اینکه این دوربین در دمای -10 کار می کند ،یعنی اینکه باتری این دوربین در این دما مثل باتری های دیگر نیست که از کار بیفتد ؟
    یعنی اینکه خودش باتری اش را گرم نگه می دارد؟

  6. به نظرتون دوربینی داریم که تا دمایهای حدود 250 درجه سانتیگراد کار کنه . لطفا جواب بدید

  7. thak U

بیان دیدگاه