تبلیغاتی هوشمندانه برای کمپین «Think»

sva

School of Visual art نام یک کالج معتبر هنری واقع در نیویورک آمریکا ( در منطقه منهتن ) می باشد . این مرکز هنرهای بصری که اختصاراً SVA نامیده میشود کمپینی به نام    » Think » با هدف ایجاد خلاقیت و ایده پردازی درذهن افراد به راه انداخته است ؛ و تلاش می کند با مهیا کردن شرایطی که افراد بتوانند در هر لحظه افکار و ایده های خود را روی کاغذ بیاورند به هدف خود نزدیک شود .

در ادامه تصاویر تبلیغاتی کمپین Think را مشاهده خواهید کرد .

تا به حال شده یک ایده یا طرحی در ذهنتان جرقه بزند و  برای  پرداختن بیشتر به آن نیاز به ترسیم و یا نوشتن آن داشته باشید ؟ این را می دانیم   که یک ایده یا طرح قبل از آمدنش در ذهن ،ما را خبر دار نمیکند پس باید هر جایی بتوانیم به ایده مان یا طرحمان بپردازیم 🙂 وگرنه ممکن است به سادگی فراموش شود .

schoolofart01

schoolofart02

schoolofart03

schoolofart04

لینک های مرتبط :

+ سایت رسمی School of Visual Arts
ُ

ُ+ اطلاعات بیشتر در مورد SVA در ویکی پدیا

در همین رابطه بخوانید :

1.بیلبوردهای تبلیغاتی (2)
2.بیلبوردهای تبلیغاتی (1)
3.تبلیغات زیبا و خلاقانه
4. تبلیغاتی در راستای حمایت از حیوانات
5.تبلیغاتی زیبا از Sony PSP

> مشترک خوراک (RSS) دیگرفا شوید تا حتی یک مطلب هم از دست ندهید !

منبع

3 پاسخ

  1. خیلی ایده جالبی بوده
    پیشنهاد می کنم scaryIdeas.com رو ببینید

  2. عملی نیست.

  3. If you have a website or weblog, we will give you a code that you can multiple your visits by adding that code among the code of your site pages.
    The way our tool work is that if a user enters your site by a searching engine like google,our tool will get activated and convert the searched pharse and page address to a link with the same searching pharse in seTrace site

بیان دیدگاه