کوتاه ترین آدرس های اینترنتی دنیا را بسازید

تعداد سایت های که هم اکنون در اینترنت آدرس های طولانی را کوتاه می کنند خیلی زیاد است و هر روز سایت هایی جدید با محوریت این موضوع و به کار بردن ابتکار و خلاقیت نسبت به سایت های قبلی سعی میکنند حرف تازه ای درباره این موضوع تکراری داشته باشند . سایتی که امروز معرفی میکنم Tinyarrows نام دارد .

سایت Tinyarro.ws سایتی است که به ما کمک آن میتوانید آدرس های tinyarrowطولانی اینترنتی را به کوتاه ترین    آدرس های اینترنتی دنیا  تبدیل کنید . این سایت با استفاده از کاراکترها و پسوندی که خود کاربر وارد میکند آدرس ها را کوتاه میکند . این سایت طراحی یکنواخت و ساده ای دارد و کارکردن با آن خیلی راحت است . با وجود سادگی کار با این سایت من تصویری  همراه با توضیحات از چگونگی استفاده از آن را اینجا می گذارم .

tinyarrows

ابتدا آدرسی طولانی که میخواهیم کوتاه کنیم را در فیلد اول وارد میکنیم . در قسمت دوم با انتخاب کاراکتری از بین    میتوانیم از سیستم بخواهیم که آدرس کوتاهی را به صورت اتفاقی تولید کند و یا در فیلد پائین بعد از انتخاب کاراکتر خود پسوندی  را انتخاب کنیم البته به شرطی که مانند آن آدرس قبلاً نبوده باشد.

بعد از انجام این کارها من یکی از کوتاه ترین آدرسهای اینترنتی را دارم که با وارد کردن آن در آدرس بار بعد از 10 ثانیه به آدرس طولانی راهبری میشوم .

آدرسی که با این سایت تولید کردم : http://www.›.ws/o

امیدوارم این مطلب مفید واقع شود .

در دیگرفا بخوانید :


معرفی سایت Twe2

معرفی سایت 1link.in

با کمک این سایت یک لیست کاری زیبا داشته باشید

با Flip Title وارونه بنویسید

با Soundsnap گنجینه ی افکت های صوتی آشنا شوید

معرفی سایت thumbizy

معرفی سایت Fresh Generator

معرفی سایت PDF-Escape

معرفی چندین سایت کاربردی برای طراحان وب

مشترک خوراک ( RSS ) دیگرفا شوید تا حتی یک مطلب هم از دست ندهید !

4 پاسخ

  1. az tarigh in site mishe filter ro beshkoni midonestid

  2. If you have a website or weblog, we will give you a code that you can multiple your visits by adding that code among the code of your site pages.
    The way our tool work is that if a user enters your site by a searching engine like google,our tool will get activated and convert the searched pharse and page address to a link with the same searching pharse in seTrace site

  3. سلام
    بابت این اطلاعات ممنونم

بیان دیدگاه